tirsdag den 5. februar 2013

Leftovers2012 - 10 numre der ikke kom med


Noget af det første jeg gør når vi går ind i et nyt år, er at lave en spilleliste i mit iTunes der hedder Leftovers, hvori jeg lægger alle de hiphop numre jeg falder over i løbet af året. Mange hundrede forskellige numre ender på denne liste i løbet af året, men i sidste ende er det kun ca. 20 af dem, der "er så heldige" at ende på det, der ender som Leftovers mixtapet.
     Numre kan blive fravalgt af mange forskellige årsager; måske passer de ikke ind i den stemning resten af mixtapet skaber, måske dør de hen efter noget tid og mister interesse, måske optager nummeret for meget af mixtapets spilletid, måske får jeg ikke lov til at bruge nummeret. Der kan som sagt være mange ting, der spiller ind i fravalget af de forskellige numre. I får her 10 numre, som jeg af den ene, den anden eller den tredje grund har valgt ikke at inkludere på det - forhåbentligt - kommende LEFTOVERS2012.

Hvis du vil hjælpe til med at lave "forhåbentligt" om til "med garanti", så husk at hop ind på booomerang-kampagnen og give et bidrag til projektet. Det kan du gøre hvad et klikke på DETTE LINK. Tak!

Murs & 9th Wonder - "It's Over"

Skyzoo - "How To Make It Through Hysteria"

Craig G - "It's Real" feat. Mr. Cheers & Sadat X

O.C. & Apollo Brown - "The Pursuit"

Zion I - "Anymore"

Mr. J. Medeiros - "Pale Blue Dot (20Syl Remix)" feat. Shad

Aarophat - "Touching You"

Gavlyn - "Step Off"

Sole - "Never Work"

Paper Tiger - "The Fortunate Wayfarer"

Ingen kommentarer: